Nainen esiintyy seminaarissa.

INFO

Tarjoamme asiakkaallemme keinot menestyä sekä audiovisuaalisissa että fyysisissä esiintymistilanteissa.

Maailman digitalisoituminen etenee vauhdikkaammin kuin koskaan ja tarpeet niin fyysisen kuin digitaalisen preesensin kehittämiselle ovat valtavat sekä kansallisesti että kansainvälisesti. Nykyisin jo noin 85 % Yhdysvalloissa olevista yrityksistä hyödyntää liikkuvaa kuvaa osana esiintymistä, markkinointia sekä viestintää (HubSpot). Samaan aikaan YouTube on maailman toisiksi suurin hakukone heti Googlen jälkeen, jonka kautta kulutetaan päivittäin yli 250 miljoonaa tuntia liikkuvaa kuvaa.

Me otamme tämän päivän viestinnälliset haasteet vastaan. Luomme yksilöllistä ja monipuolista esiintymisen osaajuutta, joka vastaa asiakkaamme toimialan haasteisiin. Keskitymme esiintymisen kokonaiskuvaan ja paneudumme asiakkaamme ydintarpeen ratkaisuun. Keskeistä toiminnassamme on laaja ymmärrys asiakkaidemme tarpeista, kontekstista ja kohderyhmistä. Jokaisen asiakkaan valmennus räätälöidään aina yksilöllisen strategian avulla.

Työmme ei ole massoille suunnattua hybridivalmennusta, jossa kerromme kliseisiä totuuksia “karismasta” ja “yleisön vangitsemisesta”. Me emme vietä virkistyspäiviä improvisaatioleikkien parissa. Työskentelemme pragmaattisesti niiden yksilöiden kanssa joiden asema vaatii korkeatasoista esiintymiseen liittyvää osaamista.

Arvoa tuottavan toimintakyvyn lisääminen yksilön viestinnässä on valmennuksemme ydin. Se, miten esiinnyt, vaikuttaa ihmisiin ja saa aikaan muutoksen. Siksi siihen kannattaa investoida.

Leo Sjöman, esiintymisvalmennus, johtajuus, viestintä

Leo Sjöman

Perustaja

Diamonin perustaja Leo Sjöman on näyttelijä, tuottaja ja yrittäjä, jolla on yli 15 vuoden kokemus tv, ja elokuva-alalta. Näyttelijänä hän työskentelee niin kotimaisissa kuin ulkomaisissa elokuva- ja tv-tuotannoissa. Sjöman on AV-alan ammattilaisille palvelukokonaisuuksia tarjoavan Hoka Films -tuotantoyhtiön perustaja.